lördag 29 december 2012

Riktigt jävla blä!

Fy katten! Julen blev inte alls som man hade önskat. Vi drabbades av magsjuka och grejer! Först lilleman sen min sambo o sist jag. Jag fick det på julaftons eftermiddag. Så jävla deprimerande. Men vi gjorde allt vi kunde för lilleman skulle få en bra jul iaf och han var nöjd och glad fick lekt med sina julklappar. Han fick en massa. Och han vet iaf vad han vill hehe :) Han leker mycket med just dem nya sakerna. Favoriten är just nu leksaksmat. Till det fick han dessutom en shoppingvagn som han älskar super mycket! Tyvärr efter all magsjuka och grejer så har jag och lilleman nu blivit förkylda. Och han äter jätte dåligt. Hoppas på att det skall repa sig. Han har ju tappat en del i vikt i och med magsjukan :( Men vi håller modet uppe :) Det kommer när de kommer. Får i alla fall bli apoteket idag. Skall köpa strepsils. För det vet jag är bra. Idag är första dagen på fler dagar som lilleman vilat middag länge. Han har sovit en och en halv timme idag. Och de har han inte gjort sen sjukdomen bröt ut. Tyvärr är det en regn trist dag så utomhus lek blir det inte. Vilket är synd. Han älskar ju att vara på lekplatsen och gunga. Och kulhuset vågar jag inte ta han till. För det var där han blev sjukt nu sist troligen. Inte alls kul. Och inte särskilt kul att man bli förkyld på förkyld. För så himla länge sen var e minsann inte sen jag var sjuk men men. Nej det får vara för nu. Ha det bra alla.

Inga kommentarer: