söndag 27 maj 2012

Vikt noja!

Amen va fan. Det är sommar och jag vill gå ner ex antal kilo nu! PRONTO!!!! Jag provade ju som sagt LCHF ett tag och det var rena jävla pisse skitet allt smakade äckel päckel och efter det provade jag aldrig någonsin det igen! Jag vet inte hur motiverad jag är egentligen. Kommer aldrig att gilla LCHF kost så är det bara. Alltså det fanns ju en del som gick att äta. Te.x Ägg & baconmuffins.!! Men hur fan skall jag hitta en varierad kost som funkar? Funderar på att prova GI. För den känns inte fullt lika strikt tycker jag. Men sen är det de där med att det är sommar och hur kul är det att inte ens fan få äta en glass jäävel. Jäkla babblande på mig eller? Va fan man vet ju inte hur man skall göra. Viktväktarna skulle med vara lockande. Men jag skall inte gå ner 2-3 kg utan en aning mer. Och då krävs det fan GI eller liknande. Man kanske skulle bita ihopa och äta sån skit!!!! Nej skall se lite skilda världar och fortsätta tänka hur det blir!! Återkommer när jag vet hur jag skall göra. Man blir mycket lockad när man ser ÄLSKLING DU ÄR EN TJOCKIS <--- så heter det väl !!!! Hahah!!! Yayyyy.

Inga kommentarer: