måndag 14 maj 2012

Efter en trevlig dag/kväll

blev det en bra natt! Gårdagen blev det koloni ganska stor del av dagen. Min väninna kom över först ensan och senare med sin son. Och se blev det en runda i stan. Så  hennes son fick en ny kepis.Och så hade vi bestämt att vi skulle ses på kvällen. Vilket vi gjorde. Vi åt pizza och satt och snacka. Min stora önskan var att min son iaf skulle sova till runt 03.30-04.00 utan att bråka en massa. Och ja han sov så gott han vaknade först 03.30 för att äta. Utan att vakna hela tiden. Jag är stolt över honom. Annat kan jag inte säga! :) Och sen somnade han om igen. Och så vaknar han alltid någon gång vid 05.30-06.30 och då brukar han få sova hos mig en stund. Alla nöjda alla glada :) Tyvärr vaknade och känner mig lite små tjock i halsen och små täppt i näsan. Lilleman leker i sin gåstol men skall strax få gröt. Sen skall vi gå och möta hans faster och kusiner. Ha en najs dag alla. Det skall vi.

Inga kommentarer: