torsdag 3 oktober 2013

Övergav

Det var ju flera flera månader sedan jag övergav den här bloggen. Av den enkla anledningen att jag bara skriver en massa dynga. Jag är inte så givmild med att dela med mig om att jag har en blogg och inte så givmild med att dela med mig så hemskt mycket om mig själv. Det har egentligen inte hänt alls mycket dem senaste månaderna. Allt flyter på. Det största är väl att min lille kille fyller 2 år om exakt en vecka. Han kommer få världens underbaraste present (tror jag han tycker i alla fall) Annars som sagt så flyter allt på som vanligt. Jag och min älskade "J" håller ihopa än. För er som inte trodde det skulle hålla så kan jag säga fingert i röven!!!! Har aldrig någonsin känt mig så älskad som jag gör med denna mannen. Så underbar  bara! Jag älskar dig J! Alltid och evigt. Och min son. <3 p="">

Inga kommentarer: