tisdag 30 april 2013

Valborg!!

Kolla eld eller inte? Stora frågan! Jag kan inte bestämma mig om jag skall dra ute lilleman på att se en majbrasa eller inte. Går vi betyder det att han får vara uppe lite längre än i vanliga fall. Vi får se helt enkelt. Just nu är det en del kink. Och då brukar han bli nattad om ca en timme och en kvart. Så vi får se. Sen skall jag ut och festa satan! Bli så jävla full som jag aldrig någonsin har blivit tidigare :P Nej jag skoja bara! Skall inte festa alls faktiskt. Får se kanske skall dricka en öl. Men just nu mår jag illa. Det har jag ju gjort till och från nu i en eller två veckor.! Så man börjar ju bli fan van! Jävla skit. Känner mig dessutom så jävla sliten. Sover alldeles för lite dem veckorna jag har lilleman. Eller gör jag det? Sover i för sig ett par timmar med honom på kvällen. Ja jag vet inte. Konstigt är det i alla fall. Måste komma igång med träningen med. Så kanske man mår lite bättre. :) Men nu har jag inte tid med detta mer. //Malin

1 kommentar:

Charlotte sa...

Kanske en liten i magen ;-)