fredag 16 november 2012

N*O*R*D*M*A*N

Jobbigt jobbigt jobbigt! Ja jag går inte in på vad det handlar om. Men fan hade jag vetat det jag vet nu så hade jag kanske gjort ett annat val! Men ja skit samma. Det skulle troligen ändå bli så sen med. Det är inget allvarligt så var inte oroliga!

Läkaren från barn ringde idag! Som avtalat. Tom på utsatt tid. Jag blev förvånad. Haha. Bruka rinte vara så att tiderna är så lätta att hålla.! Min gosse har ingen allergi för GLUTEN eller MJÖLK eller liknande! Och ja det trodde vi inte i heller. Men dem ville kolla det i alla fall.

Alla barn är olika. Och min gosses kurva så bra ut tyckte hon. Det är ju bara det med vikten han går ju inte upp dunder mycket. Men det är inget problem egentligen! Vi skall bara hålla lite extra koll. Men vi skall snart tillbaka för en återkoll efter hans inhalerande vid hans förkylningn i vårars.

Men det har inte varit något problem alls mer sen. Misstänker att största problemen låg i skicket på lägenheten vi bodde´!! Vi har det så bra här vi bor nu. Så fin lägenhet. Och jag älskar att bjuda hit mina vänner. För en trrevlig fika eller bjuda på middag. Jag har verkligen fått en så underbar vän. Och sen har jag så fina vänner sen innan också.

Ingen skall glömmas bort. :) Sitter och lyssnar på NORDMAN. Kommer väl komma tillbaka till det en aning. Eftersom jag insett att jag behöver den musiken. Inte alls som på den tiden. Typ 2002 då var hela livet ett rent elände! Idag är allt helt annorlunda! Men man skall inte fastna i det gamla. Nu går vi framåt .. Snart jul och allt.

Detta året skall den firas hemma hos oss. Kommer bli riktigt trevligt! Skall bli så kul att se min sons ögon på allt glitter och pynt! Och dessutom skall han få sin första riktiga julkalender med. Hehe kommer bli rama skrik när han fattar att det finns choklad i hela kalendern och man bara får en bit om dagen :P Nej det kommer bli roligt och mysigt och kul med jul detta året :D Nu skall jag se lite biggest loser och sen diska! /Malin



Inga kommentarer: