torsdag 24 november 2011

Kaos..

Jag har som sagt tagit beslutet att ta en blogg paus.. Och det har jag än i tanken. Men denna gången har jag lust att skriva lite bara för att! Jag kommer inte alls blogga ofta. Och de kommer vara lite paus på det hela. Kanske kommer det ett inlägg då och då. Får se. Jag kommer kanske tom med att ta bort bloggen för har ingen större lust med detta längre. Just nu är det kaos .. Så orkar inte med detta men men. ;) Imorgon skall jag upp och raffsa bland julpyntet så skall ljusstakarna få komma upp. Kanske även det andra får komma upp. Vi får se. Har ni julpyntat än? Om inte när gör ni det? Och framför allt hur firar ni första andvent? Och julen? :) Sj skall vi inte fira advent så märkvärdigt.. Men visst kommer jag tända ett ljus av 4 :) ... Och julen berättar jag kanske om i ett annat inlägg det vet man aldrig.. Nu får de vara nog för idag.

Inga kommentarer: