torsdag 2 december 2010

Snön fortsätter falla.

Me like snow. Men jag tycker nog ändå att mängen vi har räcker =) Det behöver inte komma mera nu. Men men. Nu skall de vräcka ner idag imorgon och kanske LÖRDAG sen skall de plusa. Så då försvinner allt. LÖNT. Jag vill att det skall stanna men men. Många kommer bli glada och många ledsna. Om en kvart skall jag se JULKALENDERN. Alltid ett måste. Dem ville jag skulle jobba extra idag. Men jag tackade nej. Känns inte som jag orkar det i denna snön. Något som jag inte kunde i heller. Det lockade inte bara. Och sen har jag tatt bort 30 dagars listan och första inlägget. De blir inget med den listan. Av den enkla anledningen att DET ÄR INTE JAG BARA!!!! Jag kan inte pressa fram info om mig själv så där. Jag vill skriva om nuet. Inte följa en lista och berätta allt om mig =) Nej nu 15 min VB sen julkalendern.

Inga kommentarer: